Beoordelingen van Wabi Sabi Groningen

Recente recensies

5.0
Robbin Kremer
21 juni 2022

Afgelopen zondag om 15 uur een bestelling geplaatst met bezorgtijd 18:15 uur. Er werd niets bezorgd. Aantal keren gebeld, maar voicemail. Pas om 19:09 uur werd ik gebeld met de mededeling dat de eigenaren op vakantie zijn en Wabi Sabi dicht is. Ik zou de dag erna een e-mail krijgen met een compensatievoorstel. Tot op heden nog niet ontvangen. Geld ook nog niet terug. Echt schandalig dit.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Wabi Sabi

Beste Kremer, allereerst onze excuses voor deze vervelende situatie. Wij begrijpen dat u heeft uitgekeken naar uw bestelling en het uitermate vervelend is wanneer u geen gehoor van ons krijgt. Momenteel verblijven wij in Vietnam waardoor het niet mogelijk was om persoonlijk telefonisch contact met u op te nemen, maar hebben een vriendin om een gunst gevraagd om dat namens ons te doen. Zoals zij aan de telefoon heeft uitgelegd heeft de website een technische storing ondervonden waardoor op zondag 19 juni de website automatisch open is gegaan, wat uiteraard helaas niet de bedoeling was. Gezien wij hier geen melding oid van hebben ontvangen, hadden wij geen weet van deze situatie totdat wij berichten kregen van onze klanten die een bestelling hadden geplaatst. Hierop hebben wij onmiddellijk actie ondernomen, echter waren de beheerders van onze website onbereikbaar gezien zij gesloten zijn op zondag. Inmiddels hebben wij contact gehad met de beheerders en gaven zij aan geen email te kunnen verzenden. Ter aanvullende informatie hebben zij aangegeven dat het bedrag van uw bestelling binnen 2 á 3 werkdagen terug op uw rekening staat. Mocht dit niet het geval zijn, kunt u ons een email sturen. Nogmaals ons excuus voor deze situatie, hopen wij op uw begrip en hiermee u voldoende geïnformeerd te hebben.

Anna
12 juni 2022

Sushi laat niks te wensen over, mijn favorite sushi in Groningen; bezorging keurig, sneller dan aangegeven.

Wouter Bongenaar
11 juni 2022

Wederom

Annie
11 juni 2022

Top allemaal

Ivana Mulder
9 juni 2022
Marrin oosting
7 juni 2022

Hele lekkere sushi, zeker voor herhaling vatbaar!

Eline
6 juni 2022
Jeffrey Augustinus
6 juni 2022

Eten smaakte erg goed. Vraag over allergenen werd boven verwachting positief opgevolgd. Bijna de hele bestelling werd aangepast op de allergenen.

Inge
4 juni 2022

Heerlijk gegeten! Nog verser en lekkerder dan anders! Waren iets vergeten (nog nooit eerder gebeurd), maar werd super snel nageleefd. Top!

Gerben
4 juni 2022

Precies op tijd. Beste Sushi in Groningen

An
30 mei 2022

Alles perfect en heerlijk

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Boersma
28 mei 2022

Vorige keer proefde o.a. de avocado minder vers maar dat is dit keer volledig gecompenseerd. verse sushi goed bereid top!

Natalia
23 mei 2022

Perfect, als altijd! ;)

M
21 mei 2022

Heerlijke sushi en hapjes, redelijk snelle bezorging!

Trijntje Roggen
15 mei 2022

Prima, als alrijd… Wel mis ik de laatste tijd de garnalen in de sugoi box…

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Wabi Sabi

Hi Trijntje! Gelukkig dat het eten heeft gesmaakt. De Sugoi box is met de laatste menuwijziging aangepast: de Ebi Furai roll is vervangen voor de Miami roll. De Miami roll bevat ook gefrituurde garnaal, maar soms snijdt de chef de staart eraf waardoor het de indruk kan geven dat de roll geen gefrituurde garnaal bevat.

Inge
14 mei 2022
Dobrila
12 mei 2022

Top kwaliteit en je proeft ook echt dat alles vers is.

Tom
10 mei 2022
Jose
10 mei 2022
R
9 mei 2022
Kevin
9 mei 2022

Kwaliteit van sushi is perfecto, wel even extra sojasaus bijbestellen.

Esther
9 mei 2022

Ferukkeluk

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Ramona
8 mei 2022

Snel bezorgt en heerlijke verse sushi. Genoten

Hans
6 mei 2022

Net als Maandag weer heerlijke sushi en snel bezorgd

Hans
2 mei 2022

Het was weer heerlijk, beste bezorg sushi van Groningen

at
2 mei 2022

Zoals altijd was de sushi heerlijk. Vers en snel bezorgd, ook al hadden we ons voorbereid op lang wachten (zondag om 19u besteld) De rijst was zoals deze moet zijn, goede consistentie en een lekkere bite. Wij hebben gesmuld !

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Iris
27 april 2022
Linde
25 april 2022

Heerlijk en stípt op tijd

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Peka
24 april 2022

Snelle service. Top dat er gratis sushi bij de bestelling komt. Mag wel meer variatie in de boxen komen. Nu veel van hetzelfde erin. Ondanks dat is het altijd lekker! Vriendelijk ook bij afhalen.

Anoniem
23 april 2022

Normaal vind ik de sushi echt super lekker, maar ik had vandaag een zalm avocado rol waarbij de avocado half bruin was en echt nog super hard. Erg jammer!

Els
22 april 2022

Lekker zoals altijd

Berber
22 april 2022

Na een tijdje niet meer besteld te hebben toch weer eens geprobeerd. Alleen maar harde stukken avocado. Dit was de laatste paar keren ook al zo. Jammer, ik ga hier niet meer bestellen.

F
19 april 2022

Zoals altijd fantastisch! Echt de beste sushi van Groningen!

Rosa
18 april 2022
B
18 april 2022

Beste Sushi van de stad! Goed gevuld en altijd vers

Av
17 april 2022

Wederop top!

J.
10 april 2022

Wederom fantastisch

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Thessa
6 april 2022

Normaal altijd vijf sterren, maar vanavond was de rijst van mindere kwaliteit. Meer samengeperst en minder lekker van smaak. Hopelijk iets eenmaligs, want het is normaal echt de lekkerste sushi! 😍

Megan Merkus
5 april 2022

Super goede kwaliteit, alleen jammer dat de prijzen zo zijn gestegen...

A.V.V.
3 april 2022

Zoals altijd erg lekker!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Anna Marijke Geerts
3 april 2022

Heerlijk vers en smakelijk eten, vlotte bezorging, altijd een feestje om hier te bestellen.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Anna
2 april 2022
Arthon
2 april 2022

Altijd alles naar wens! Heerlijke sushi. Bestel nooit meer ergens anders.

Lotte
31 maart 2022
Muldet
30 maart 2022

Alles oke

Monique
29 maart 2022

De portie yakitori is bijna gehalveerd ten opzichte van eerder. Niet het aantal stokjes maar de hoeveelheid vlees wat er op het stokje zit. Het is de 4 euro niet waard, erg jammer. De pokebowl tonijn was weer erg lekker.

Jill
28 maart 2022

Altijd lekker

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Lotte
20 maart 2022
Inge
20 maart 2022
Suzanna
19 maart 2022

Het was heerlijk. Zonder gluten, veilig bereid voor de zwangere. Aanrader.

Tanja
17 maart 2022

Helaas vond ik het een heel stuk slechter dan eerdere keren. De makreel was zo vissig dat je er bijna onpasselijk van werd en de tonijn ook allesbehalve vers. Zelfs de ingelegde gember was uitgedroogd en leek al te lang in het potje te hebben gezeten.

Linde
12 maart 2022
Laura
10 maart 2022

Super snel bezorgd, vers en lekker!

Nisha
10 maart 2022

Sushi was weer top! Jammer genoeg waren onze edamame bonen niet bezorgd.

Anna
7 maart 2022

Altijd heel lekker!

Mandy
6 maart 2022
Jesse
5 maart 2022

Fantastisch lekker en vers!!

Jel
5 maart 2022

Amazinggggggg

Niek
4 maart 2022

Heerlijke sushi! bezorging was erg snel en de sushi was heerlijk vers. Ook een aardige mevrouw aan de telefoon die heel behulpzaam was

Thomans
4 maart 2022

Altijd heerlijk!

Anje
3 maart 2022

Perfect!

Mike Chen
1 maart 2022

Precies op tijd op de afgesproken tijd. Altijd lekker, vers en nog nooit teleurgesteld geweest. Ik raad het iedereen aan!

Anna
1 maart 2022
w knobbe
26 februari 2022

hai ik heb geen opmerking Maar waarom zit er nooit servetten bij de bestelling

Marja
26 februari 2022

super lekker. altijd top kwaliteit en op tijd geleverd. bij vertraging wordt er even gebeld, maar dat komt heel weinig voor. ik ben heel tevreden

Anoniem
25 februari 2022

Top sushi

Laura
23 februari 2022

Zoals altijd zeer goede prijs-kwaliteitverhouding. Super dat je nu ook kan aangeven of je wel of geen soja/wasabi/gember wil.

Peet
21 februari 2022

De sushi was zoals gewoonlijk, heerlijk. De loempia’s waren echter koud en daardoor ook niet lekker. Wel jammer dat we bijna twee uur moesten wachten op de bestelling. Dat is niet fijn als je een hongerig kind hebt waar je rekening mee moet houden. Dit zou bekend moeten zijn voordat je af moet rekenen en niet pas een kwartier daarna.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Jen
19 februari 2022

Wij vonden de sushi echt lekker

Marcia
16 februari 2022
Anoniem
16 februari 2022

Bezorger zei alleen hoi. Oke, het regende maar goed risico van het vak. Eten was goed.

Adri
15 februari 2022
Arjanne
14 februari 2022

Heerlijk. Knap hoe alles in de doosjes zit. Vriendelijk personeel.

Enrico
14 februari 2022
Brando
13 februari 2022

Man O man heerlijk!!!!!!

Nils
12 februari 2022
Heidi
12 februari 2022

Heerlijk gegeten, prima sushi 👍

Dobrila
12 februari 2022

Heerlijk!

Vera
11 februari 2022

Heerlijke sushi! En precies op het tijdstip geleverd wat ik aangegeven had. Wat ik heel fijn vind is dat er gekeken wordt naar verspilling. Je kunt bijvoorbeeld aangeven geen chopsticks of wasabi te willen.

Zeno
11 februari 2022

Het eten was erg lekker, smaakte vers en heeft een goede prijs-kwaliteitverhouding. Bezorging was ruim binnen de verwachtte tijd

C
6 februari 2022
A3
5 februari 2022
Rik
5 februari 2022

Eten was lekker! De bezorgster, overigens een aardige dame, belde met een pools nummer. Had het nummer geblokkeerd omdat ik aan een scam dacht, maar gelukkig troffen we elkaar buiten.

Stalman
29 januari 2022

Bedankt voor het bellen ivm de bezorging! Het huisnummer was onze fout…. Sorry!!!

Steven
29 januari 2022

Ik vind het vreemd dat ik bij een bestelling van meer dan € 50 nog € 0.25 moet betalen voor de online transactie. Niet meer van deze tijd!

A.v.v.
29 januari 2022

Wederom super lekker & bezorging op tijd of eerder. De beste sushi van Groningen.

Diana
24 januari 2022

Wederom heerlijke sushi gegeten. En de bezorger is ook vriendelijk.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Annamariekramer@hotmail.com
22 januari 2022

Was eerste keer was erg goed . Mooi op tijd en alles lekker en netjes verzorgt

Karen
22 januari 2022

ZOOOOOO ONWIJS LEKKER ❤️😭

Karin
17 januari 2022

Wederom heerlijke sushi! Heel erg vers!

Marije
16 januari 2022

Top sushi!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Jolinde
16 januari 2022

Heerlijke sushi!

Alice ter Bruggen
15 januari 2022

De beste sushi van de stad. Lekker vers. Vriendelijk personeel!

Robyn Knevel
9 januari 2022
J
8 januari 2022

Heerlijk!

Mandy
8 januari 2022
Danielle
7 januari 2022

Erg lekkere sushi, maar dat we bijna 2,5 uur op onze bestelling moesten wachten vind ik echt veeeel te lang. Ik belde nog op te vragen hoe lang het zou duren, toen werd mij verteld dat om 18.45 de sushi zou worden bezorgd. Dat was al bijna 1,5 uur nadat ik had besteld. Ik bestel altijd sushi bij jullie maar dit ben ik niet gewend. Jammer!

J
4 januari 2022

Lekkerste sushi van stad

René Bouma
3 januari 2022

Complimenten. Zal wél ( voor dit adres) nog een keer iets beter een instructie proberen uit te leggen. Maar dat is aan mezelf ;) Groet, René

Esmée Schrik
3 januari 2022

Er was een gerecht van de bestelling vergeten. Hier achteraan gebeld en deze werd meteen alsnog geleverd door een bezorger. Vriendelijke, nette service en snelle oplossing!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Annefleur
2 januari 2021
Else Steenhuis
28 december 2021

Vaste klant! Voor mij de beste sushi!

Wessel
28 december 2021

Super lekkere sushi, alles vers en heerlijke smaak! Volgende keer bestellen we zeker weer bij jullie!

RJ
28 december 2021
Annemarie
28 december 2021

Voor het eerst hier sushi gehaald omdat ons vaste adres niet open was. Prima ervaring. Bestelling stond klaar op het afgesproken tijdstip en de sushi was goed; we hebben lekker gegeten.

Marcello
28 december 2021

Weer erg lekker zoals we gewend zijn .

Knobbe
27 december 2021
Serena
26 december 2021
Geertje
25 december 2021

Compleet en op tijd. Smaakte erg goed.

Marnix
25 december 2021

Heerlijke sushi en hele nette afhandeling van de bestelling.

Roellina
25 december 2021
Liset
24 december 2021
Thijs
24 december 2021

Het was weer zoals altijd, heerlijk!

Febe
23 december 2021

Heerlijk!!! Alles is perfect en bestel altijd bij jullie want de kwaliteit is super!

Cynthia
22 december 2021

Eten was lekker maar helaas twee uur moeten wachten op de bestelling.

Corrien
20 december 2021
Evelyn Wiglema
20 december 2021
N
19 december 2021
Daffa
18 december 2021

Echt super lekker en mooi op tijd bezorgd. Vooral een shoutout naar Nam die de soesi wél verdacht lekker heeft gemakaakt. Ook albion de Serviër verdient onze grootste dank.

Ligma
16 december 2021

Lekker!

Karin
14 december 2021

Geweldige verse sushi! Snelle en goede bezorging!

Rutger B
13 december 2021

Top, als altijd.

Van Wakeren
10 december 2021

Heerlijk gegeten. Super snel bezorgd!

Joke
9 december 2021
Ted
8 december 2021

Heerlijk zoals altijd, duurde echter bijna 1,5u tot dat de sushi kwam. Zeker een aanrader als je de tijd hebt om te wachten

Wilma van der Ploeg
8 december 2021

Wabi Sabi is een echte aanrader! Helder website, goede bezorging en over heerlijke verse sushi's. De Itadakimasu box met 60 stuks is zeer gevarieerd en ziet er mooi uit. We hadden een dubbele portie sashimi als extra erbij besteld en zelf een vooraf en toetje gemaakt. Dan heb je een feestelijk diner en meer dan genoeg voor 5 personen. Bij deze bestelling krijg je ook een aantal gratis sushi's (6 of 8?). Geen idee of die er bij zaten; we hebben ze niet geteld :).

Westra
6 december 2021

Vers en heel lekker, ook nog gratis stuks erbij. Aanrader!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

SUSHIIMISIT
4 december 2021

Lekkaaaa

Judit
3 december 2021

Wederom heerlijke Sushi en betaalbaar! Precies op tijd.

Kiara
3 december 2021

Kreeg geen sojasaus, wasabi en stokjes erbij

Thomans
2 december 2021

Beste sushidelivery van Groningen

knobbe
30 november 2021
N.
29 november 2021
Willem Kaauw
28 november 2021

Heerlijke sushi, wij bestellen wekelijks daar. Aanrader!

Deni
27 november 2021

Heerlijke sushi! Erg leuke actie dat je ook nog gratis extra sushi bij de bestelling krijgt!

A.
27 november 2021

Lekkere sushi, jammer dat het geplet wordt tijdens het bezorgen. Maar kwaliteit is altijd goed, bezorging altijd op tijd. Complimenten

Marjolien
26 november 2021

Altijd super!!!!

Hoogbruin
24 november 2021

Wat wij besteld hadden zat allemaal door elkaar en we misten het gratis item.

Puck
24 november 2021
Kim
21 november 2021

Helaas geen extra inspanning voor iemand die zwanger is en aangeeft of een deel rauwe vis vervangen kan worden voor iets anders. Bestelling geplaatst en werd teruggebeld. Bestelling geannuleerd, geld moet nog teruggestort worden (3 dagen geleden) Dan maar naar de concurrentie, Imono of sushi watami die geven hier wel gehoor aan. Erg zonde dat dit stukje service er niet in zit, normaal trouwe klant, maar kan geen box bestellen en ben 2/3x zoveel kwijt om alles los te bestellen. Dat doet geen enkele Nederlander, dat kun je weten. Daarbij is rauwe vis volgens mij nog altijd duurder dan een stukje avocado, kip of omelet. Jullie verlies, deze trouwe klant komt ook na 9 maanden zwangerschap niet meer terug. Sushi is verder niks om op aan te merken.

Reactie van Wabi Sabi

Hi Kim! Het is mogelijk om bij ons één aanpassing per box te doen, echter ging dit om een gewenste aanpassing van een box wat bestaat uit 60 stuks en teveel aanpassingen betreft. De bestelling is vervolgens op uw verzoek geannuleerd en het geld zal binnen 3-5 werkdagen worden teruggestord zoals onze collega telefonisch heeft aangegeven. Het feit dat rauwe vis duurder zou zijn als avocado, kip of omelet neemt niet weg dat wij extra inspanningen moeten verrichten om de box aan te passen (aangezien wij alle bestellingen vers rollen en niets voorrollen) en wij met een reden één aanpassing per box kunnen doen. Wij wensen u in ieder geval nog een fijne zwangerschap toe en bedanken u voor de tijd dat u vaste klant bij ons was!

Teubenq
21 november 2021

Erg lekkere sushi. We bestellen hier regelmatig. Er werd een tijdje niet in ons postcode gebied bezorgd. Nu wel weer. Erg fijn.

Marc Kramer
20 november 2021

Al voor de vierde keer Sushi gehaald bij Wabi Sabi. Heerlijk!

G. Grootjans
18 november 2021
Alex
17 november 2021

Snelle bezorging en uitstekende kwaliteit. Voor herhaling vatbaar.

J.
14 november 2021
Alina
14 november 2021

Het eten is altijd heerlijk, maar... om 18.20 uur besteld (wilde zsm eten), kreeg bericht dat er pas om 19.40 uur bezorgd zou worden. Om 19.41 uur een enthousiaste mail: uw bestelling is onderweg! Uiteindelijk pas om 20.05 (!) uur ons eten gekregen, dus in totaal 1 uur en 45 minuten moeten wachten. Dat is echt véél te lang! Vorige keer ook al heel lang moeten wachten, dus ondanks dat ik het eten erg lekker vind twijfel ik of ik nog wel bij Wabisabi moet bestellen. Misschien toch maar bij de concurrent volgende keer.. Hebben jullie te weinig mensen in de keuken of in de bezorging of allebei?

Reactie van Wabi Sabi

Hi Alina! Goed om te horen dat ons eten jullie goed bevalt, dank hiervoor! Helaas klopt het dat wij gisteren I.v.m. ziekte een bezorger te kort kwamen. In combinatie met de horeca lockdown hadden wij het extra druk dit weekend met als gevolg dat de bezorging langer duurde als normaal gesproken. Ons excuus hiervoor! Wij hopen dat u ons nog een kans willen geven.

Marlies
10 november 2021

Hele snelle bezorging en alles heerlijk vers en verzorgd. Bestel hier vanaf nu altijd mijn sushi, wil geen andere meer!

Karin
10 november 2021

Heerlijke verse sushi! De wabi sabi special is echt geweldig!

Eveline
9 november 2021
Pem
7 november 2021

Heerlijke sushi! Aardige bezorger maar duurde veel te lang. Bijna anderhalf uur gewacht.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Ingrid
7 november 2021

Lekker vers, en erg lekker!

Grootjans
6 november 2021

Het was zoals gebruikelijk prima

Rosa
5 november 2021
Eduard Zijlstra
4 november 2021

Heerlijk vers gegeten en verfijnde smaken.

Monique
4 november 2021

De avocado in de pokebowl was niet te eten, was heel hard. Verder was het heel lekker. Bezorging was half uur later dan gevraagd.

Anna
4 november 2021

Beste sushi in town. Echt geen woord aan gelogen.

Stella
3 november 2021

Absolutely delicious

Thomas
31 oktober 2021

Goed eten. Was wat laat maar netjes gebeld en opgelost. Respect voor de bezorger met het slechte weer. Terechte fooi voor die man!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

wiena
30 oktober 2021
Vink
28 oktober 2021

Erg lekker en vers. Helaas was men het zeewier vergeten in te pakken. Kan gebeuren maar controleer even je bestelling. Makkelijk via de app te bestellen.

Simone
28 oktober 2021

Bestel hier al jaren, de combinaties zijn altijd heerlijk. Ik ben wel benieuwd of er ooit eens nieuwe, interessante smaken (zonder mayo) bij gaan komen. Vooral de pittige sushi's bevallen goed, precies genoeg kick.

Janneke
27 oktober 2021

Super!

Marc Kramer
20 oktober 2021

Heerlijke sushi, net als de vorige keer!

Smidt
17 oktober 2021

Altijd heerlijk bij Wabi Sabi. Maar ehhhh… doen jullie volgende keer een beetje voorzichtig met de bezorging? Ik moest de helft van mijn bowl uit de plastic tas schrapen… de bak was open gegaan en lag er half leeg op z’n kant in. 😬

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Simone
17 oktober 2021

Super lekkere sushi en precies op de gewenste tijd geleverd

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

M...
17 oktober 2021

Was weer heerlijk!

Amsha
16 oktober 2021

Heerlijke sushi wabi sabi box. Echt een aanrader! Grote porties, zeker voor 4 personen. Onze nieuwe favoriet.

Marleen
15 oktober 2021

Wij zijn vaste klant bij Wabi Sabi omdat ze hele lekkere sushi hebben met een goede prijskwaliteit verhouding!

Koos
11 oktober 2021

Lekkere verse sushi en betaalbaar. Goed op tijd. Ik mis alleen het online fooi kunnen geven.

Jessica
9 oktober 2021

Was heerlijk maar de edamame waren net iets te kort gekookt.

Zeno
4 oktober 2021

Het eten kwam ruim op tijd en was erg smakelijk

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Chris
3 oktober 2021

Al meer dan 10x besteld en altijd dik in orde. Heerlijke sushi, snelle bezorging, nette prijzen en de bestelling is altijd compleet.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

alison
1 oktober 2021

Rice was squished too hard on sushi. It made the texture tough. The sushi was not as good as usual, but delivery was prompt as always!

Kevin
29 september 2021
Ana
29 september 2021
Steven
27 september 2021

Jammer dat er niet meer in Beijum wordt bezorgd

Martine
25 september 2021

Wabi Sabi box was heerlijk!

Max
19 september 2021
Koos
19 september 2021

Lekkere verse en betaalbare sushi. Snelle bezorging. Er mist alleen nog een sushi met zalm en roomkaas, misschien goed om die nog toe te voegen? En minder plastic door bijv. papieren zakjes te gebruiken ipv plastic?

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Bosma
19 september 2021

Altijd heerlijk, netjes op tijd klaar voor afhalen, sushi is super vers.

Esther
19 september 2021

Lekkere sishi, keirig op tijd bezorgd. Aanrader!

Suzanna
17 september 2021

Heerlijke sushi, goed rekening gehouden met allergie.

Francis
12 september 2021

De beste in Groningen!

Chaja
5 september 2021

Heerlijke verse sushi van goede kwaliteit. Wederom op tijd bezorgd. Beste sushi qua prijs/ kwaliteit van de stad!

Marius
31 augustus 2021

Was weer top

Anoniem
30 augustus 2021
J.C.K.Schenkel
30 augustus 2021

Keurig bezorgd, vriendelijke bezorger, prima en lekker eten, conform aan de bestelling

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Ana
28 augustus 2021
Desiree
23 augustus 2021
Ruth van Uhm
21 augustus 2021
Koos
19 augustus 2021

De sushi was wederom heerlijk en vers. Waar voor je geld!

René
18 augustus 2021
Nikki
15 augustus 2021
Michael
15 augustus 2021

Wederom weer helemaal geweldig!

Joke
14 augustus 2021

Prima sushi in royale porties.

Charlaine
11 augustus 2021

Altijd super vers! Echt de beste sushi van de stad

Anne Ruth
10 augustus 2021

Snelle bezorging, superlekkere sushi en verse ingrediënten tegen een prima prijs. Als ik sushi bestel is het altijd Wabi Sabi!

Rosalie
9 augustus 2021

Alles was top! De loempia’s waren wat minder waren keihard maar voor de rest super

Loes
9 augustus 2021

Ik miste wel de saus en gebakken uitjes die er anders over zitten... maakt het juist zo lekker... Verder lekker vers weer...

Gekkie
9 augustus 2021
cristina
8 augustus 2021
Nieske
7 augustus 2021

Super lekker..krijgt van mij het hoogst aantal sterren.Zeker een aanrader.De lekkerste die ik tot nu toe heb gehad!

Chaja
6 augustus 2021

Lekkere verse en orginele sushi. Snel bezorgd en betaalbaar. Wij gaan hier vaker bestellen!!

Diana
3 augustus 2021

Snelle bezorging. Sushi waren zoals altijd heerlijk.

Koos
31 juli 2021

Heerlijke verse sushi, snel bezorgd. Goede prijs kwaliteit verhouding! Wij bestellen snel weer.

Steven
31 juli 2021

De kwaliteit van het bestelde was weer geweldig, met heel veel smaak ervan genoten. Alleen was de aflevering eigenlijk te vroeg. gelukkig was er per ongeluk iemand thuis maar dit was niet de eerste keer. Graag attentie ervoor

Jvc
30 juli 2021
Julia
28 juli 2021

HEEL lekker

Lis
21 juli 2021
wknobbe
20 juli 2021

dit keer heb ik (Maki Spice Sake bij besteld staat bij (licht pikant) maar voor mij helaas te pittig . heb het niet op gegeten helaas dus die hoef ik niet weer verder was het wel goed.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Herma Verkaik
17 juli 2021

Wat een prachtige kwaliteit!! Heeel erg lekker, erg netjes.

Iris
16 juli 2021
Annemijn
16 juli 2021

Heerlijk!!!!

wknobbe
15 juli 2021
Stein
11 juli 2021

Eerste keer besteld, heel erg goed bevallen. Super vriendelijke mensen die even mee denken als je niet gedacht had aan 5 cent extra voor het tasje. Heerlijke sushi! Aanrader 👌

🐱
11 juli 2021
Brandon
11 juli 2021

Heerlijke sushi!

wknobbe
11 juli 2021
Coos
11 juli 2021

Heerlijk gegeten. Goed verpakt en mooi gepresenteerd. Alles goed op smaak. Zeker een aanrader

Britt
11 juli 2021

Snelle bezorging, heerlijke sushi. Elke keer weer ontzettend lekker.

Jeroen
10 juli 2021

Best in town

Bultena
7 juli 2021

Sushi was weer heerlijk. Helaas zaten er een aantal tussen waarbij de avocado nog niet helemaal rijp was, hopelijk de volgende keer niet weer.

Charlaine
4 juli 2021
Inge
29 juni 2021

Heerlijk gegeten! Jammer dat de gefrituurde sushi op was, maar watvwe nu besteld hadden was ook super!

Morris Graver
28 juni 2021

Perfect!

NvM
26 juni 2021

Vers, lekker en snel bezorgd!

Joo
26 juni 2021

Super lekker! Top producten

Anoniem
23 juni 2021
Anoniem
23 juni 2021
Linde
19 juni 2021

Altijd goed

Carine
15 juni 2021

Top!

Luna
14 juni 2021

Was heerlijk

wknobbe
14 juni 2021
Gijs
14 juni 2021

Was weer heerlijk! Echter soja, gember en wasabi vergeten….

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Anon
13 juni 2021

No other place tops the freshness of Wabi-Sabi sushi :)

Britt
11 juni 2021
Mary
9 juni 2021

Heerlijk gegeten. Verse heerlijke sushi en hele goede wasabi. Alles smaakte super. Ja voor ons de beste in Groningen en onze nieuwe favoriet. Bezorging was 15 min en dus ook helemaal top! Well done!

Bertine
5 juni 2021

Heerlijk en keurig op tijd. Het kwam alleen niet netjes aan (alle mayo en toppings platgewalst en door het hele deksel). Das jammer want het ook wil ook wat.

Margarita
4 juni 2021

Ik have ordered sashimi and it was absolutely horrible. I called to complain about it and the answer I got was ‘better luck next time’. I have been a costumer for years, but the quality was been declining overtime. What a shame. It was really good sushi and service.

Emma
4 juni 2021

Lekkere sushi! We komen terug.

wknobbe
3 juni 2021

jammer genoeg was de dekseltje van de bak van poke bowl iets open dus er was een klein beetje eruit gevallen niet veel hoor

Gijs
3 juni 2021
Lies
1 juni 2021

Heerlijke sushi, bezorging exact op tijd

Denny
30 mei 2021

Vriendelijk personeel, op tijd klaar en goede sushi. Tot de volgende keer

M. Sanwikrama
29 mei 2021

Zoals gewoonlijk weer heerlijk! Kwam op de verwachte tijd en was netjes verpakt. Altijd positief over Wabi-Sabi 💛

Joke
26 mei 2021
wknobbe
25 mei 2021
Alex
24 mei 2021

Wederom heerlijk! Vanaf nu ons vaste adres voor suhsi! Werd keurig gebeld dat de bestelling een kwartiertje later kwam vanwege drukte. Top!

Lotte Janssen
21 mei 2021

Supersnel en megalekker!

Sonja de jonge
21 mei 2021

Heerlijke sushi !

Els
20 mei 2021
Marleen
19 mei 2021

Het was weer erg lekker, zoals altijd. De sushi werd al na een half uur bezorgd, super snel!

Hi
19 mei 2021

Great and fresh sushi! Delivery was fast as well.

Joyce
17 mei 2021

Heerlijke, zachte smaakvolle sushi.

Bultena
17 mei 2021

Heerlijk gegeten. Sushi smaakt vers, volgende keer komen wij hier weer onze sushi ophalen.

Peter
15 mei 2021

Het eten was goed. Niet heel bijzonder. Jammer dat het warme eten in dezelfde doos kwam als de koude sushi.

Jantine
13 mei 2021

Altijd top!

Bosma
11 mei 2021

Het was weer genieten, precies op tijd klaar. Lekker vers!

Ingeborg
11 mei 2021

Erg smakelijk en keurig op tijd

Sandra
10 mei 2021

Weer heerlijk gegeten, bedankt

Alex
10 mei 2021

Heerlijke sushi! De rijst was top, geen droge harde korrel maar vol en smakelijk. Wij hebben genoten. Dit was tot nu toe de beste sushi ervaring die wij hebben gehad in de stad Groningen. Bezorging precies op tijd. Wij zijn tevreden.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

J.
9 mei 2021
Tim
8 mei 2021

Erg lekker en omdat er vorige keer iets mis was gegaan gaven ze deze keer gratis extra sushi na telefonisch contact. Netjes opgelost en vriendelijk behandeld!

Brenda
7 mei 2021

Heeeeeeeerlijk!!!! Mijn 2e keer dat ik hier sushi vandaan haal en zal hier zeker vaker mijn sushi gaan halen, ondanks dat ik niet eens in de stad woon. Moet er een half uur voor reizen maar zeker de moeite waard.

Eeffzz
6 mei 2021
Gert
5 mei 2021

Goeie service via de telefoon, snelle bezorging, en lekker sushi gegeten.

martijn
5 mei 2021

Goede sushi, bezorgtijd soms wat lang maar is begrijpelijk als t op bestelling gemaakt wordt. Wachttijd is voor mij de moeite waard, even rekening mee houden als je besteld. Handrolls rijkelijk gevuld - dat is super. Unagi ook erg lekker. Suggestie: Gehakte Sake met kewpi mayo+ evt bieslook handroll, spicy maguro handroll.

Eveline
5 mei 2021

Erg goed!

Luk
3 mei 2021

Heerlijk gesmaakt, de sushi's waren top.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Ellen
2 mei 2021

Heerlijk gegeten

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Maud
2 mei 2021

Was weer heerlijk en op de afgesproken tijd bezorgd.

Habo
1 mei 2021

Heerlijk en vers!

Laura
1 mei 2021
Joan
29 april 2021

Top als altijd! Heerlijke sushi!

Ellen
28 april 2021

Mijn favoriete afhaal adres voor sushi. Ik reis er graag een half uurtje heen- en terug voor. Altijd super vers en lekker. Altijd aardig personeel. Ook deze keer was het weer heerlijk!!

wknobbe
28 april 2021

alleen de kiploempia,s waren niet warm meer

Marc Kramer
27 april 2021

Heerlijke sushi !

Anoniem
26 april 2021
Rocío
21 april 2021

Always nice sushi and very friendly service. They pay a lot of attention to detail. Highly recommended!

Marianne
21 april 2021

Heerlijke verse sushi, goede kwaliteit en veel keus!

Piet veerman
21 april 2021

Het was niet zoals ik normaal van ze gewend ben. Het was deze keer net of het niet helemaal vers was. Net of het van gisteren was. En de rijst was niet van alle stukjes gaar sommige korrels waren nog steeds vrij hard. Hopen dat het volgende keer wel weer goed is.